Masaż Ząbkowice Śląskie

Masaż leczniczy

Masaż Ząbkowice Śląskie

Co znajdziesz w naszym artykule?

1. Fizjoterapia Ząbkowice Śląskie – nasza oferta
  2. Rehabilitacja domowa z dojazdem – gdzie dojeżdżamy
  3. Czym jest masaż leczniczy?
  4. Czym jest masaż sportowy?
  5. Na czym polega masaż tkanek głębokich?
  6. Masaż z użyciem bańki
  7. Co to jest masaż limfatyczny?
  8. Co to jest masaż reklasacyjny?

FIZJOTERAPIA Ząbkowice Śląskie

Naszym celem jest leczenie bólu i zapewnienie Państwu powrotu do maksymalnej sprawności bez konieczności wychodzenia z domu. Bóle mięśniowe niestety są często bagatelizowane, co może prowadzić do braku komfortu podczas wykonywania codziennych czynności lub całkowicie je uniemożliwić. Jeżeli czujesz ból lub widzisz niepokojące objawy, należy jak najszybciej skontaktować się z fizjoterapeutą. W ofercie FizjoSfery Ząbkowice znajdą Państwa szereg masaży na każdy rodzaj dolegliwości:

masaż leczniczy, masaż tkanek głębokich, masaż limfatyczny, relaksacyjny, kinesiotaping oraz wiele innych.

Rehabilitacja domowa z dojazdem – masaż Ząbkowice Śląskie

Dla Państwa wygody możemy dojechać z całym sprzętem prosto do Państwa domu. FizjoSfera wykonuje swoje usługi w okolicach Ząbkowic Śląskich, bezpłatnie dojedziemy do Srebrnej Góry, Budzowa, Barda, Boszkowa, Szklar oraz Grodziszcza.

Usługa fizjoterapeutyczna w Twoim domu na terenie Ząbkowic Śląskich i okolic nie wiąże się z dodatkowymi kosztami za dojazd fizjoterapeuty. Umów wizytę, a my dojedziemy pod wskazany adres.

Fizjoterapia Budzów- sprawdź, jak możemy Ci pomóc:

Masaż leczniczy – usprawnienie przepływu krwi w żyłach i naczyniach chłonnych, przyśpieszenie regeneracji, leczenie bólu, zmniejszenie napięcia mięśniowego, przyśpieszenie regeneracji mięśni.

Masaż sportowy – pomóc w szybkim powrocie do formy oraz pełnej sprawności dzięki rehabilitacji oraz zabiegom.

Masaż tkanek głębokich – przywrócenie równowagi w głębszych warstwach tkanki łącznej i mięśniach poprzez likwidowanie napięć i restrykcji w układzie mięśniowo-powięziowym.

Masaż z użyciem bańki chińskiej – idealny przy dolegliwościach napięcia mięśniowego, bólu kręgosłupa, zaburzeniach ukrwienia.

Masaż limfatyczny – poprawa krążenia limfy i płynów tkankowych w organizmie, masaż wykonywany także przy uczuciu ciężkich nóg, uzupełnia on terapię antycellulitową. Oczyszczenie organizmu, leczenie niewydolności żylnej.

Masaż relaksacyjny – zniwelowanie napięcia mięśniowego, uspokojenie organizmu oraz wprowadzenie go w stan relaksu.

Kinesiotaping lub plastrowanie dynamiczne polega na oklejeniu specjalnym elastycznym plastrem określonych miejsc. Przyklejone plastry dynamiczne tworzą pofałdowania powierzchni, zwiększając przestrzeń pomiędzy skórą właściwą a powięzią, działa pozytywnie na mikrokrążenie krwi, limfy oraz aktywuje proces samoleczenia.

Ultradźwięki działają przeciwbólowo, rozluźniająco, przyspieszają gojenie. Tkanka naświetlana falami podczas zabiegu podlega mikro-masażowi, którego efektem jest zwiększona temperatura ciała, przyspieszone mikrokrążenie.

Elektroterapia ma działanie przeciwbólowe, zmniejsza napięcie mięśniowe, poprawia ukrwienie, przyspiesza proces regeneracji tkanek i przyspiesza wchłanianie się obrzęków.